miercuri, 31 decembrie 2008

Mesaje de 8 Martie



Ziua mamei, 8 Martie, este o zi speciala pentru oricine dar mai ales pentru mamele din intreaga lume, deoarece este ziua lor. In aceasta zi puteti trimite aceste mesaje de 8 Martie pe care le-am ales si le-am pus pe site. Desigur daca nu gasiti ceva pe plac, mai puteti cauta la mesaje de 1 Martie sau mesaje de Martisor.

Viata, arta, chiar si energia se declina la feminin. Ideea, ca si lupta si painea sunt tot femei. Privind femeile, sfarsesti a crede in mitul cu supraoamenii in care fiecare din ele valoreaza cat doi barbati. Ambitioase, dinamice, cu placerea muncii, emotive si eficace, fac ca interventia lor sa fie mai intuitiva, mai psihologica, benefica....

Ziua de 8 Martie imi ofera prilejul potrivit pentru a-ti spune cat de mult insemni pentru mine. Vreau sa-ti multumesc pentru tot ceea ce am invatat de la tine: cum sa daruiesc neconditionat, cum sa am increde in mine. Tu ai fost cea care m-a iubit fara a cere nimic in schimb, tu esti cea care mi-a oferit sprijin si incurajari cand aveam nevoie, tu ai fost mereu alaturi de mine cand viata parea impotriva mea.Te iubesc, mamica mea...

Primavara... anotimpul renasterii, al trezirii la viata, face acum de ziua aceasta de 8 Martie, ziua cea mai plina de feminitate, zambete, si caldura sufleteasca!

Fie ca toate impinirile frumoase, sanatatea si spiritul acestei zile sa te insoteasca pretutindeni... si fie ca primavara iubirii sa iti inunde sufletul cu bucurie si cu parfumul tuturor florilor sale.Iti doresc un 8 Martie cat mai frumos.




Articole similare:



__________________________________

Auto Best-top Romania : Lista de top globala Bloggers & Blogging Blogs - BlogCatalog Blog Directory