miercuri, 31 decembrie 2008

Sms-uri de Martisor



De Martisor, cel mai frumos cadou care il poti trimite pe telefonul mobil este un sms. Eu v-am pregatit cateva sms-uri de Martisor, ca sa le trimiteti la persoanele dragi sa le faceti ziua de primavara mai frumoasa si mai dulce. Pe site mai sunt si sms-uri de 1 Martie si sms-uri de 8 Martie.

Cu dragoste, un martisor virtual purtator de sentimente 100% veritabile. Te iubesc. La multi ani de martisor!

Din lacrima alba a fulgilor de nea si rosul aprins din inima mea, am impletit un martisor pe care ti-l trimit cadou!

Pentru tine un buchet de ghiocei si o primavara superba pentru o persoana mai speciala decat toate anotimpurile!

La multi ani de martisor!Toate florile din lume pentru primavara mea!




Articole similare:



__________________________________

Auto Best-top Romania : Lista de top globala Bloggers & Blogging Blogs - BlogCatalog Blog Directory