miercuri, 31 decembrie 2008

Sms-uri de Valentine's Day



Daca doriti sa trimiteti sms-uri persoanei iubite, mai ales atunci cand e Valentine's Day, puteti sa incercati aceste sms-uri de Valentine's Day. Pe orice telefon mobil le puteti scrie si sa le trimiteti persoanei iubite, sa ii aratati cat de mult tineti la ea. Pe langa aceste sms-uri de dragoste, pe site mai puteti gasi mesaje de Valentine's Day si statusuri de Valentine's Day.

Zambetul tau e raza de soare
Iar cand te vad, inima mea bucuroasa tresare...
Ma uit la tine si gandesc:
O, Doamne, cat de mult te iubesc!

Daca-n lume mai exista,
Spatii goale printre randuri
Ce cuprind a ta privire
Si-ale mele triste ganduri
Prin aceste spatii goale
Vin mereu ca sa-ti vorbesc
Ca din toate-n asta lume
Doar pe tine te iubesc!

I-am cerut lui Dumnezeu o floare... si mi-a dat o gradina,
I-am cerut lui Dumnezeu un pahar cu apa... si mi-a dat un ocean,
I-am cerut lui Dumnezeu un inger... si mi te-a dat pe tine.

Ai aparut in viata mea ca o puternica raza de soare ce mi-a adus in suflet caldura si gingasia nesfarsita , cu zambetul tau m-ai invatat sa cunosc blandetea pana atunci necunoscuta... sarutul tau mi-a daruit dulceata nemaintalnita, ochii tai senini mi-au aratat ca dragostea exista, iar tandretea si frumusetea sufletului tau mi-au cucerit inima!




Articole similare:



__________________________________

Auto Best-top Romania : Lista de top globala Bloggers & Blogging Blogs - BlogCatalog Blog Directory