marți, 30 decembrie 2008

Statusuri de despartire



Atunci cand te desparti de o persoana sau un lucru drag, aceste statusuri de despartire te fac sa treci mai usor peste, sa realizezi ceea ce ai pierdut si sa mai dai o sansa, indiferent cine a gresit, viata e scurta si merita traita, fara suparari, ranchiuna si tristete. Viata trebuie traita din plin, cu bucurie, optimism si multa iubire.

Nu plange ca s-a terminat ci zambeste ca te-ai scapat!

Am invatat ca dureaza ani sa castigi incredere si ca doar in cateva secunde poti sa o pierzi...

Nu merita sa plangi pentru nimeni, iar cei care merita nu te vor face sa plangi.

Maine vei regreta ca azi mi-ai spus adio si ma vei cauta, crezand ca eu inca te astept... vei cauta disperat sa-mi gasesti iubirea , insa doar cand ma vei gasi vei realiza ca ai cautat ceva ce a murit demult... vei plange atunci cum am plans si eu , dar va fi prea tarziu...




Articole similare:



__________________________________

Auto Best-top Romania : Lista de top globala Bloggers & Blogging Blogs - BlogCatalog Blog Directory