miercuri, 31 decembrie 2008

Statusuri emo



Emo, esti emo? Daca esti emo atunci aceste statusuri sunt binevenite sa le pui pe mess si sa le arati prietenilor cat de emo esti tu, sa vada ca te dedici acestui curent trup si suflet. Eu unul nu suport emo, dar ce sa-i faci, fiecare cu treaba lui. Astia emo care sunteti, luati de aici statusuri emo, mai gasiti si statusuri triste sau statusuri de tristete, dar si statusuri sad, trebuie doar sa cautati si veti gasi.

Sa inventat pizza emo, avantaj... se taie singura...

E greu sa mergi pe culmea vietii cu inima pustie, e greu sa suferi in tacere si nimeni sa nu stie...

Nu dispera cand soarta te apasa si nici nu plange de-al tau destin caci dupa un chin viata-i mai frumoasa cum dupa ploaie ceru-i mai senin...

Imi place sa ma plimb prin ploaie... pentru ca nimeni nu vede ca eu plang...

Mai bine mor pentru ceva, decat sa traiesc degeaba...

Fiecare cuvant e o speranta in plus... fiecare clipa trecuta, imi spune ca moartea mea e aproape, iar eu inca visez!




Articole similare:



__________________________________

Auto Best-top Romania : Lista de top globala Bloggers & Blogging Blogs - BlogCatalog Blog Directory