miercuri, 31 decembrie 2008

Statusuri haioase



Atunci cand zambesti este binedispus si pus pe farse. Tot ce este funny si haios este privit cu interes si mai mare. Daca vreti sa faceti sa rada pe toata lumea pe care o aveti pe messenger incercati aceste statusuri haioase, iar daca nu gasiti nimic ce sa va placa mai puteti incerca si aceste statusuri funny, unde sigur veti gasi ceva pe plac.

Fac cinste, plateste vecinu!

Vrei sa te dai putin mai incolo sa intru si eu online?

Scriu la matematica... (o am pe profa de mate in lista)

N-am status acum... dar am avatar!

Chestia haioasa la acest status este ca, in momentul in care realizezi ca acest text este fara sens, este prea tarziu pentru a te opri din citit...

Mi-am luat oglinda sa imi vad avatarul...




Articole similare:



__________________________________

Auto Best-top Romania : Lista de top globala Bloggers & Blogging Blogs - BlogCatalog Blog Directory