luni, 29 decembrie 2008

Statusuri cu versuri



Exact ca si acele statusuri cu lyrics, aceste statusuri sunt cu versuri din diferite melodii. Muzica este cea care ne relaxeaza si ne binedispune. Aceste statusuri cu versuri le-am pus aici ca sa vedeti si voi cat de frumoase sunt unele melodii cum ar fi Iris cu Felicia Filip - Baby, Hara - Cine, Smiley & Uzzy - In Lipsa Mea, Talisman - Senorita. Asa ca puneti-le cu incredere pe messenger si in acelasi timp ascultati melodia respectiva.

Baby, baby, baby, tu vei fi a mea
Ca un rasarit de soare, dupa noaptea grea
Baby, baby, baby, tu vei fi a mea
Tu esti unica iubire, unica iubire

Spune cine, spune cine
Ar putea sa te-aduca aproape de inima mea?
Spune cine, oare cine
Ar putea sa te-aduca aproape de inima mea,
Cine-ar putea?

Mi-as fi vandut si sufletu'
Pentru o femeie cum esti tu
Dar in lipsa mea
Tu mi l-ai amanetat deja

Senorita ai stil
Nu doar sex-appeal
Numai tu existi
Atunci cand te misti...
De mult te ador
Te quero, mi amor...




Articole similare:



__________________________________

Auto Best-top Romania : Lista de top globala Bloggers & Blogging Blogs - BlogCatalog Blog Directory