marți, 30 decembrie 2008

Statusuri de fericire



Ce este fericirea? Oare stie cineva ce este acest sentiment de bucurie sufleteasca, binedispunere si iubire implinita. Fiecare intelege in felul lui fericirea, pentru ca fiecare este fericit in felul sau unic si este adus in aceasta stare prin diferite feluri. Ca sa aratati ca sunteti fericit pe mess, am pregatit cateva statusuri de fericire, sunt sigur ca o sa va placa.

Mi-e frica sa merg cu masina atunci cand sunt cu tine. Pentru ca atunci cand sunt cu tine sunt beat de fericire si ar putea sa-mi ia permisul...

Din tot ceea ce-ti daruieste viata, pastreaza intotdeauna ceea ce iubesti cu adevarat si atunci vei sti ca inseamna fericirea...

Ai grija de zambetul tau, de buzele tale, de sufletu meu... Ai grija de inima mea... Ai grija de noi si de dragostea noastra...

As vrea sa poti sa te vezi prin ochii mei. Numai asa ti-ai da seama cat de mult insemni pentru mine!




Articole similare:



__________________________________

Auto Best-top Romania : Lista de top globala Bloggers & Blogging Blogs - BlogCatalog Blog Directory