miercuri, 31 decembrie 2008

Statusuri sad



Cand esti trist, sad, si nu mai ai chef de nimic, incearca aceste statusuri sad, binenteles unde le poti incerca decat pe mess. Statusurile acestea sunt triste, de tristete, de melancolie, sunt numai bune de pus la vedere pe messenger atunci cand simti nevoia, cand crezi ca ai nevoie de ajutor si vrei sa te faci auzit.

Cel mai nasol lucru este sa te simti in plus acolo unde candva erai totul...

Ce sa fac ca lacrima sa nu se mai plimbe pe obrazul meu?

Acum tot ce a fost intre noi pare demult... incerc sa-mi amintesc dar nu pot... tu probabil m-ai uitat, in timp ce eu traiesc doar pentru tine...

Regret ca esti departe
Si nu te pot vedea
Dar te am mereu aproape
In inimiora mea...




Articole similare:



1 comentarii :

  1. Anonim spunea...

    dragutze:*

__________________________________

Auto Best-top Romania : Lista de top globala Bloggers & Blogging Blogs - BlogCatalog Blog Directory