miercuri, 24 decembrie 2008

Mesaje de Anul Nou



mesaje de anul nouAnul acesta se apropie de sfarsit si incepe un nou an. Un nou an mai bun, bogat, prosper si sa speram ca va fi un an plin de succese pe toate planurile. Chiar daca este criza, noi sa ii radem in fata si sa trimitem toti celor dragi aceste mesaje de Anul Nou, sa ne facem viata mai dulce si mai usoara. Mesajele le puteti trimite prin sms sau mms, le puteti pune chiar ca si statusuri la mess, indiferent ce faceti puteti sa mai gasiti si alte mesaje cum ar fi mesaje de Sarbatori sau mesaje de Craciun. La Multi Ani!

La cumpana dintre ani ne gandim mereu la cei care ne sunt dragi si cu care am dori sa petrecem clipe de neuitat. La multi ani si sa ne vedem cu bine in anul ce va veni!

Sfintele Sarbatori de Craciun si Anul Nou sa va aduca sanatate, putere de munca si multe satisfactii alaturi de cei dragi. La Multi Ani !

Sarbatori fericite, pline de bucurii, iar anul ce va veni sa fie mai bun, mai bogat si mai prosper!

La multi ani cu sanatate, fericire, bucurii si tot binele din lume alaturi de cei dragi!

Sunt nerabdator sa petrec inca o data sarbatorile de iarna cu tine. Ma simt ca intr-o poveste, sunt fermecat sa am in preajma mea o fiinta atat de magica intr-o perioada magica a anului. De fapt tu aduci magie in fiecare clipa a vietii mele. Nu sper, pentru ca stiu ca anul ce va veni va fi unul plin de intelegere, dragoste si bucurie intre noi.

A trecut un an cu aripi frante peste noi, am inteles mai mult sau mai putin despre etern, am incercat sa fim mai buni sau mai piosi. Iar acum, în prag de sarbatori, simtim cum linistea coboara ancestral in noi. Imbujorati de sentimente hibernale, cand sufletele noastre trimit atata drag spre voi, cu inima deschisa va uram tot ce-i mai bun in aste sfinte sarbatori! Un an nou fericit si La multi ani!




Articole similare:



__________________________________

Auto Best-top Romania : Lista de top globala Bloggers & Blogging Blogs - BlogCatalog Blog Directory