miercuri, 24 decembrie 2008

Mesaje de Sarbatori



mesaje de sarbatoriIn perioada din an cand sunt sarbatori, Craciunul si Anul Nou, toata lumea trimite mesaje, felicitari, face urari si trimite cadouri. Mesajele se pot trimite prin tot felul de modalitati, prin telefon, sms sau mms, sau pur si simplu personal, spunand ceea ce doresti. Aceste mesaje de Sarbatori sunt numa bune in aceasta perioada a anului, cand este Craciunul, mai sunt si mesaje de Craciun, uitati-va si luati ceea ce va place mai mult.

Sarbatori fericite alaturi de cei dragi! Noul an sa fie presarat cu realizari remarcabile, impliniri, sanatate, fericire si bafta!

Fie ca magia sarbatorilor cu zumzet de clopotel si miros de brad sa iti aduca multa bucurie si fericire alaturi de cei dragi.

Bucuria vine din lucrurile marunte, linistea din suflet, iar caldura din inima. Iti doresc sa le ai pe toate, alaturi de familia ta! Sarbatori fericite!

Vreau ca aceste sarbatori sa-ti aduca indeplinirea tuturor dorintelor, si iti doresc o vacanta plina de pace si liniste, si mai ales multa ninsoare, pentru ca stiu cat de mult iti place. Sper ca esti bine si ca viata ta este asa cum vrei sa fie. Sper ca ai multe planuri si incredere in viitorul tau. Cunoscandu-te, stiu ca le vei indeplini pe toate cu optimismul tau debordant. Sarbatori fericite!

Magia sarbatorilor sa-ti bucure caminul, iar stralucirea ei sa-ti mangaie destinul. Sarbatori Fericite!

Dorinta mea de aceste sarbatori este sa ma iubesti asa cum te iubesc eu. Sa te gandesti la mine asa cum o fac eu, sa poti renunta la tot pentru a fi cu mine asa cum am facut eu deja. Vreau sa fim fericiti cum nu am mai fost pana acum. Vreau sa-ti implinesc toate dorintele. Sarbatorile sper sa ne ajute sa facem toate aceste dorinte realitate. Sarbatori Fericite!




Articole similare:



__________________________________

Auto Best-top Romania : Lista de top globala Bloggers & Blogging Blogs - BlogCatalog Blog Directory